T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AYDIN / İNCİRLİOVA - Sandıklı Nazmi Topçuoğlu Ortaokulu

Öğrenci Günlükleri İspanya

ECEM SUDE DENİZ (İSPANYA GÜNLÜKLERİ)

21/MAYIS/2018 PAZARTESİ

Sabah kalktık üstümüzü giyinip kahvaltıya gittik ve kahvaltıda nesguik vardı birde kızartılmış ekmek.Kahvaltıdan sonra bize ismimiz yazan kartlar verdiler ve bizde onları taktık sonrada 3 gruba ayrılıp derslere gittik.Ben 1.gruptaydım ve Estonya’nın dersine girdik.Derste kartları bulup aklında tutup tablete yazıp karakteri çizmen gerekiyordu ve bizde yaptık.Yine 1. ve 2. Grup diye ikiye ayrıldık.Bizim grupta Simo,Silver,Michales ve Nikotella vardı,benim resmimi çok beğendiler,ders bittinde öğle yemeğine gittik ve makarna yedik.Boş zaman vardı ve bizde basketbol,voleybol,futbol ve masa tenisi oynadık sonrada akşam yemeğine gidip yemeğimizi yedik ve yattık.

22/MAYIS/2018 SALI

Sabah kalktık üstümüzü giyinip Finlandiya’nın sabah sporuna gittik sporu yapıp kahvaltıya gittik ve yine nesguik vardı.Sonra İspanyalıların okuluna gittik ve survivor oynadık,biraz doğa yürüyüşü yaptık.Yürüyüşümüzde atıştırmalık olarak verilen muzlarımızı yedik.Daha sonra otobüs bizi alıp kamp yerine götürdü ve İspanya’nın dersine girdik.Derste kolye,küpe ve bileklik yaptık ve sonra havuza girdik.Havuzdan sonra değişik oyunlar oynadık ve hayvanlara baktık.Sonra akşam yemeğine gittik ve yattık.

23/MAYIS/2018 ÇARŞAMBA

Sabah kalktık üstümüzü giyinip bizim sabah sporuna gittik sonra kahvaltıya,her zamanki gibi yine nesguik vardı.Kahvaltımızı yaptıktan sonra Finlandiya’nın dersine  girdik.Derste hikaye okudular bizde dışarıda onun hikayesini okuyup oyununu oynadık.Sonra içeri girip kitap ayıracı yaptık.Müzeye ve sahile gidip kamp yerine geri geldik.Sonrada akşam yemeği yedik ve yattık.

24/MAYIS/2018 PERŞEMBE

Sabah kalktık üstümüzü giyinip kahvaltıya indik ve nesguik yedik.Sonra üstümüzü değiştirip hayvanat bahçesine gittik.Biraz otobüsle hayvanların barınaklarını gezdik sonrada telefeliğe binip yukarıdan hayvanat bahçesini turladık.Fotoğraflar çekildik ,atıştırmalık olarak muz vardı onu yedik.Sonrada kamp yerine döndük,akşam yemeğimizi yedik ve yattık.

25/MAYIS/2018 CUMA

Sabah kalktık ve aşağıya indik,Estonya’nın sabah sporunu yapıp kahvaltıya gittik ve yine nesguik yedik.Sonra boş zamanda futbol,masa tenisi,voleybol ve basketbol oynadık.Sonrada bizim yani Türklerin dersine girdik,ebru çalışması yaptık ve boş zamanda futbol,voleybol,basketbol ve masa tenisi oynadık.Daha sonra kapanış oldu herkes hediyelerini aldı dans ettik ve şarkı söyledik,öğle yemeği yedik yine oyun oynadık.Akşam yemeğini yedik odaya çıktık.Biraz pijama partisi yapıp yattık ve tabi hergün akşam annemlerle konuştum.

30-10-2018

GÜLCAN İDİKURT (İSPANYA GÜNLÜKLERİ)

21/MAYIS/2018 PAZARTESİ

Sabah 8.30 da kalktım ve üzerimi değiştirip saat 9.30 da kahvaltıya gittim.Sonra hoşgeldiniz konuşması yapıldı.Ve herkes derslerine gitti.Benim dersim İspanyalılara, çeşitli hamur gibi şeylerle kolye küpe vb.yapmaktı.Ben kolye yaptım.Ders çok eğlenceliydi.Saat 12.00 da atıştırmalık olarak portakal yedik.Ve sonra boş zamandı.Biz futbol oynadık.Sonra öğle yemeği zamanı gelmişti.Makarna yedik.Sonra gene eğitim vardı.Bizim eğitim Türklerle idi.Yani bizim dersimizdi.Ebru sanatını öğrendik.Sonra Oviedoya gittik. Fotoğraflar çekildik.Alışveriş yaptık.Sonra ara öğünü yedik ve kampa döndük.Yemek yiyip yattık

22/MAYIS/2018 SALI

Saat 8 de kalktım.Sonra Finlandiyalıların yaptırdığı sabah sporunu yaptık.Ve 9 da kahvaltı yaptık.9.30 da İspanyalıların okullarına gittik.Biraz onların geleneksel oyunlarını oynadık ve yürüyüş yaptık.Sonra ara öğün olarak muz yedik.Ve sonra 12.30 da otobüse binip kampa döndük.Biraz dışarda futbol oynadık.Ve sonra 14 de öğle yemeği yedik.Sonra derslere gittik.Benim dersim Estonyalılarlaydı. Derste Pille bize 2 tane hikaye anlattı.Biri turuncu biri kırmızı hikaye.Ben kırmızı hikayeyi seçtim.Dışarda bu hikayelerin her bir cümlesi bir yerde asılıydı.Bunları bulup aklımızda tutarak gelip tablete yazıyorduk.Sonra tüm cümleleri tablete geçirince onları sıraya koyduk ve resimlerini çizerek animasyon yaptık.Sonra ara öğünümüzü yedik ve havuzda yüzdük.Sonra boş zamanda gene futbol oynadık. Saat 21 de akşam yemeği yedik , biraz arkadaşlarla sohbet edip yattık.

23/MAYIS/2018 ÇARŞAMBA

Sabah 8.30 da kalktım.Giyindim ve spor için bahçeye gittim.Spor Türklerindi ve bizden Hatice Hoca yaptırdı.Sonra kahvaltıya indik.Kahvaltıyı yapınca herkes derslere dağıldı.Benim dersim Yunanlarlaydı.Derste balonları şişirip üstlerini alçıladık.Alçıladıktan sonra kurumak üzere dışarıdaki şeritlere astık.Bizmkinler kururken biz kurumuş balonları boyadık ve ders bittikten sonra Bustillo Cave’ye gittik.Orda rehber aracılığı ile mağarayı gezdik.Mağara dünyada ilk resim çizilen mağaraydı.Resim bir at ve ceylan resmi idi.Tabi daha bi kaç resim de vardı.Sonra dinozorların ayak izlerini bulunduğu sahile gittik.Ben orda fotolar çekildim.Döndüğümüzde saat 21:00 di ve akşam yemeği yedik ve sohbet edip yattık.

24/MAYIS/2018 PERŞEMBE

Sabah 7de kalktım ve hazırlandım.7.30 da kahvaltı- ya indim.Sonra kahvaltıyı yaptıktan hemen sonra otobüslere binip Carbeceno Wildlife gittik.Orası çok büyük bir hayvanat bahçesi idi.Akşam yemeğine kadar ordaydık.Çok eğlendik. Bir sürü hayvan gördük.Yılanlar,aslanlar,filler vs.Kampa geldiğimizde akşam yemeği yedik.Ve gene sohbet edip yattık.

25/MAYIS/2018 CUMA

Saat 8.30 da kalktım,giyinip kahvaltıya gittim.Saat 10;30 a kadar boş zamandı ve biz futbol oynadık. Sonra derslere gittik.Benim dersim Finlandiyalılarlaydı. Derste bir hikaye vardı ve bu hikaye vainamöinenin hikayesiydi.Herkes vainamö ineni çizdi.Ondan sonra çizimlerle foto çekilip dışarı çıktık.Sonra atıştırmalık yedik.Onda sonra boş zamandı.Tüm öğrenciler birlikte futbol oynadık.Sonra öğle yemeği yedik.Ondan sonra kapanış için üzerimizi değişip yemek haneye indik.Belgeleri aldık.Do-re-mi projesindeki şarkıları söyledik,dans ettik yani çok eğlendik.Sonra akşam yemeğine kadar Estonyalı öğrencilerle futbol oynadık.Çok ama çok eğlenmiştim.Futbol oynarken İspanyalılar ve Finyandalılarla vedalaştık. Çünkü gidiyolardı.Sonra akşam yemeği yedik.Odalara dağılmadan hep birlikte salonda oturduk.Yaptığımız alçıların içine şeker koyup onu kırmaya çalıştık ve ben kırdım.Sonra odalara çıktık.Yatmadan önce ;Eva-Marıa ,Laura ve Mirelle vedalaştık.Sonra yattık.

26/MAYIS/2018 CUMARTESİ

Saat 6.30 da kalktık.Eşyalarımızı topladık.Sonra Marta ve Merce ile vadalaşıp otobüse bindik.Sonra havalimanına gittik.İlk havalimanında bize paket olarak verilen kahvaltıyı yedik ve uçağa bindik.Madrid havalimanına indiğimizde Yunanlarla vedalaşıp diğer uçağa bindik.Sonra İzmire indik.Sonra otobüsle okulun önüne geldik ve evime geldim.

GÜLŞEN YOSUN (İSPANYA GÜNLÜKLERİ

21/MAYIS/2018 PAZARTESİ

Pazartesi sabahı çok heyecanlıydım çünkü yeni arkadaşlar edinecektim sabah 09:30´da kahvaltıya gittik.Kahvaltıdan sonra 10:00´a kadar arkadaşlarla tanıştık ve oyunlar oynadık. Saat 10:00´da derslerimize girdik ben 1. gruptaydım ve bugün Estonya ile dersimiz vardı. Dersimiz bir yandan eğlenceliydi bir yandan da sıkıcıydı,eğlenceli olması kelimeleri bulup aklında tutmaktı sıkıcı yani da resim çizmekti.Dersimiz bitti ve 12:00´ye kadar yine arkadaşlarımızla oynadık. Saat 12:00´de araştırmalığımızı yedik ve boş zaman vardı 14:00´ye kadar boş zamanımızda yine oyunlar oynadık 14:00´da öğle yemeğimizi yedik bir saat sonra derse girdik ve şimdide Yunanistan ile dersimiz vardı ve bu derste çok eğlendim bu derste balonu şişirip kolumuzu sarılan alçı bezinden yapıştırıp kuruttuk ve sonra boyadık. Dersimiz bittikten sonra 21:00´da akşam yemeği yedik bir saat kadar oynadık 22:00´da yataklara gittik ve bugün çok yorulmuş tum ve hemen uyudum.

22/MAYIS/2018 SALI

Bugün sabah 08:30´da uyandık  ve 08:45´de Finlandiya sabah egzersizi yaptır dı.Saat 09:00´da kahvaltimizi yapıp 09:30´da okullarına ziyarete gidip  gelenek sel oyunlarından oynadık ve Oviedo turuna gittik,doğa yürüyüşü yaptık.12:15´de kampa geri döndük boş zamanımızda yine oyunlar oynadık 14:00´da öğle yeme ğimizi yedik ve derse gittik. Dersimiz Ispanya ile derste yine çok eğlendim hamurdan kolye yaptım. Ders bittikten sonra havuza girdik 16:30´da atıştırmalık yedikten sonra Türk ve İspanyol bir ablayla oyunlar oynadık ve çok eğlendik ve  21:00´da aksam yemeği yedik bir saat oyun oynadik.Saat 22:00´da uyuduk.

23/MAYIS/2018 ÇARŞAMBA

Sabah 08:30´da uyandık.08:45´de Türkiye egzersiz yaptırdı 09:00´da kahvaltı mızı yaptık derslere girdik bugün Finlandiya ile dersimiz vardı dersimizde herke se bir kutu verdiler ve bunları birleştirip bir şey yapacaktık 1. Grup 2. Grup diye ayrıldık ve bizim grup yani 1. Grup kartonları birleştirerek bir robot yaptık ders bitti.Saat 11:00´da atıstırmalık yedikten sonra oyun oynadık .Saat 12:30´da TITO BUSTILLO MAĞARASINA gittik ilk yapılan resimleri gördük ve sonra BEACH LA GRIEGA gittik orada dinozorların ayak izleri vardı ve kumsala kocaman GABAK 09 yazdık 19:30´da kampa döndük .Saat 21:00´a kadar oynadık, 21:00´da akşam yemeği yedik 22:00´da uyuduk.

30-10-2018 24/MAYIS/2018 PERŞEMBE

Bugün çok erken kalktık saat 07:00´de kalktık 07:30´da kahvaltimizi edip saat 10:30´da CABARCENO WILDLIFE PARKINA gittik hayvanat bahçesi o kadar büyük tü ki arabayla gezdik ve teleferiğe bindik. Orada fok balığı ve kartal gösterisi izle dik çok güzeldi.Saat 18:15´de kamp yerine döndük akşam yemeğine kadar oyna dık.Saat 21:00´da akşam yemeği yedik 22:00´da uyuduk.

25/MAYIS/2018 CUMA

Sabah 08:30´da uyandık saat 09:00´da kahvaltımızı yaptık 10:00´a kadar oyun oynadık 10:30´da derse girdik bugün dersimiz Türkiye ile.Derste ebru yaptık dersten sonra 12:00´da aatıştırmalığımızı yedik yine 14:00´a kadar oynadik ve 14:00´da öğle yemeğimizi yedik.15:00´da kapanış törenimizi yaptık ve her ülke danslarını ve şarkılarını sundular ve çok eğlendik tişörtleri isimlerimizi yazdık. Tören bittikten sonra aynı şekilde oyunlar oynadık 17:00´da atıştırmalıkk yedik yine 21:00´a kadar oynadık.Saat 21:00´da akşam yemeğimizi yedikten sonra bir  saat oynadık ve yataklara gidip uyuduk.

MEŞKURE CENGİZ (İSPANYA GÜNLÜKLERİ)

21/MAYIS/2018 PAZARTESİ

Bugün kampın ilk günüydü ve ben çok heyecanlıydım.Sabah biraz geç kalka caktık.Çünkü dün akşam geç gelmiştik.Kahvaltıdan sonra gruplara ayrıldık. Zaten 3 grup vardı ve ben Gülcan ile aynı gruptaydım.İlk gün İspanya’nın  dersi vardı.İlk başlarda anlayamamaktan veya yapamamaktan korkuyordum ama oradaki öğretmenler çok sıcakkanlı ve iyiydi bu yüzden hiç zorluk çekmedim. Dersler bittikten sonra birşeyler atıştırdık.Daha sonra boş zamandı ve bizde ilk günden futbol oynamaya başladık.ilk başta oynayan çocuklar vardı zaten biz sonradan katıldık.Öğle yemeği  falan derken akşam olmuştu.ilk günümde böyle geçti.Burayı şimdiden alıştım bile.

22/MAYIS/2018 SALI

Bugün kampın 2.günüydü bugün sabah egzersiz vardı ve Finlandiya grubu yaptırdı.Gayet güzeldi.Daha sonra kahvaltı yaptık.Dün olduğu gibi bugünde kahvaltı da süt vardı.Ama bugün ayrı yorucu ve güzeldi.Çünkü İspanyalılar’ın okuluna gittik,çok eğlenceliydi oyunlar oynadık. Okulları küçüktü ama şirindi. Ama çok yorulmuştum ve akşam yemeğinden sonra kızlarla sohbet ettik ve yattık.

23/MAYIS/2018 ÇARŞAMBA

Bugün kampın 3.günüydü.Sabah uyandık ve bugün bizim gruptan bir kişi egzersiz yaptıracaktı ve tabiki Hatice hoca yaptırdı.Daha sonra kahvaltı yaptık. Kahvaltıdan sonra derslere girdik öğleye kadar ders vardı atıştırmalıklar ve boş zamanlardan sonra öğle yemeği yiyecektik ancak otobüse bindik çünkü  bugün insanlığın yaptığı ilk resimlerden olan mağaraya gidecektik.Çok güzel bir yerdi. Aslında mağaradan sonra denize gidip yüzecektik. Ancak hava yağmurlu olduğu için gidemedik sadece dinazor ayak izlerini gördük daha sonra uzun bir yolculuktan sonra kampa gittik ve yorgun olduğumuz için uyuduk.

30-10-201824/MAYIS/2018 PERŞEMBE

Bugün kampın 4.günüydü. Sabah  kahvaltı yaptık ve bütün gün gezideydik. Hayvanat bahçesine gittik kamp ile araları o kadar uzunduki 2 saat boyunca yolculuk yaptık,çok güzel bir gündü dev yılanlar, gergedanlar ve filler gördük en güzel tarafı da teleferiğe binmemizdi.Bugünde böyle geçti çok eğlenmiştik.İyiki gitmişiz.

30-10-201825/MAYIS/2018 CUMA

Bugün kampın son günüydü  ve ben çok üzülüyordum çok güzel bir hafta geçirmiştim ve buraya çok alışmıştım.Sabah kalktık kahvaltı yaptık bugün son gün olduğu için boş zamanımız çoktu ve gösterilerimizi yaptık.1 hafta nasıl geçti anlayamamıştım. Onları çok özleyecektim. İyiki onları tanımışım ve yarın sabah erken yola çıkacağımız için erken yattık.

30-10-2018

NECATİ KAYIR (İSPANYA GÜNLÜKLERİ)

21/MAYIS/2018 PAZARTESİ

İlk gündü çok heyecanlıydık sabah erken kalktık ve hemen üstümüzü değiştirdik.Her ne kadar yorgun olsakta hemen kahvaltıya gittik.Kahvaltımızı ettik.Dışarıya çıktık ve hemen bizi topladılar,kartlarımızı ve gruplarımızı söyledi ler.Derslere çağırdılar bizim ilk dersimiz Finlandiya grubuydu.Oyunlar oynadık,  karakterler yaptık ve ders işledik.Ders bitti ve dışarıya çıktık.Atıştırmalıklarımızı yedik.Futbol oynamaya başladık.Daha sonra voleybol ve basketbol oynadık. Sonra öğle yemeği yedik.İkinci derslere geçtik bu seferki ders Estonyalılarlaydı. Bu ders kartlar ile ilgiliydi ve biraz ezber ve animasyon yaptık.Dersler bitince ise Oviedo turu yaptık.Yaklaşık iki saatti.Kampa geldik ve yarım saat ara vardı.O arada bile top oynadık.Yemek saatiydi yemeğimizi yedik ve yattık.

30-10-201822/MAYIS/2018 SALI

Sabah kalktık hızlıca giyinip sabah sporuna gittik, ilk sporu Finlandiyalılar yaptırdı.Sabah sporu yogaydı.Uykum açılacağına uykum geldi.Neyse ki hemen bitti.Kahvaltıya geçtik.Ama kahvaltıyı ne kadar hızlı yesekte herzaman en son biz çıktık.Yine toplandık ve hazırlandık.Hazırlandıktan sonra otobüse binip doğa yürüyüşüne ve İspanyolların okullarına gittik.Gittiğimizde yarışmalar yaptık oyunlar oynadık.Sonra doğa yürüyüşü yaptık.Muzlarımızı ve atıştırmalıklarımızı yedik,su içtik.Otobüse bindik kampa geldik.Yine top oynadık yine yorulduk.Ama öğle yemeği zamanı geldi.Yemeğimizi bitirdik.Derslere geçtik kendi ülkemizle ders işledik,ebru yaptık.Dersten sonra atıştırmaya geçtik.Atıştırmalıklarımızı yedik.Yüzme zamanı gelmişti.Havuza girdik,herşey güzel gidiyordu.Fakat ilerisi derinmiş biraz ilerleyince az daha boğuluyordum.İyiki abi yetişti.Kurtardı ve yüzme zamanı bitti.Sonra herkes üzerini değiştirdi ve yemeğe indi.Yemeği yedik ve yataklara geçtik.Sonra zaten uyku vakti gelmişti.

30-10-201823/MAYIS/2018 ÇARŞAMBA

Bugün de erken kalktık üzerimizi değiştirdik.Hemen dışarı çıktık.Sabah sporu na gittik.Bu gün sporu Türkiye yaptırıyordu.20 dakika kadar sürdü.Ardından kahvaltıya gittik.Kahvaltıyı bitirip.Derslere gittik.Bu ders İspanya ile oldu.Kolye ve anahtarlık yaptık.Ama ben ve Samet slow motion yaptık.Sonra dersler bitti ve atıştırma zamanı geldi ve atıştırmalıklarımızı yedik.Hemen takımları kurup top oynadık.O da bitince otobüse binip mağaraya gittik,öğle yemeğimizi yiyip o bölgede gezmeye başladık.Gezdik gördük geri döndük.Mağaraya girdik gerçekten çok soğuktu ve çok çok güzeldi.Oradan çıktık atıştırmalıklarımızı yedik.Otobüse bindik.Kampa geldik ve akşam yemeğini yedik.Odalarımıza dağıldık ve yattık uyuduk.

24/MAYIS/2018 PERŞEMBE

Bugün erken kalkmıştık ve hemen hazırlanıp kahvaltıya indik.Apar topar hazırlanıp yola çıktık.Hayvanat bahçesine geldik.Gezdik her hayvan da durduk, indik,baktık,fotoğraf çektik.Sonra fokların gösterisini izledik,yılanlara baktık. Sonra teleferiğe bindik.Her inişte bir fotoğraf çektik.Teleferikte bitince otobüse bindik kampa geri döndük.Akşam yemeğini yiyip,odalarımıza geçtik ve uyuduk.

25/MAYIS/2018 CUMA

Her zamanki gibi kalktık kahvaltı yaptık.Derslere geçtik bu günkü ders Yunanlılarlaydı.Alçıtop yapıp boyadık zevkliydi ve hemen bitip geçti.Sonra atıştırma zamanıydı atıştırmalıklarımızı yedik.Top oynamaya başladık takımları kurduk oyun başladı.Yaklaşık yarım saat oynadık.Sonra bazıları dağıldı yeni oyuncular oyuna girdi böyle böyle yaklaşık 5 saat daha oynadık.Sonra oyunu bitirip dağıldık dans kıyafetlerimizi giydik.Biraz bekledik sonra şarkılar söyleyip dans ettik.Yorulduk içeriye girip birçok kişiyle fotoğraf çekildik.Sonra yemek yiyip yattık.

30-10-2018

SAMET GÜRLER (İSPANYA GÜNLÜKLERİ)

21/MAYIS/2018 PAZARTESİ

Bugün kampta ilk günümüzdü ve biraz yorucu yolculuk olduğu için sabah 9:30 da kalktık ve kahvaltıya gittik.Kahvaltı yaptıktan sonra gruplara ayrıldık ve ben 2.gruptaydım.İlk dersimiz Finlandiyaylaydı.Dersimizde tanıştık ve kitap ayıracı yaptık sonra ders bitti.Şimdi boş zaman ve atıştırmalık zamanıydı.Boş zamanda futbol oynadık ve arkadaşlarımızla tanıştık.Sonra tekrar Estonya ile derse girdik.Derste dışarıda numaralandırılmış yazıları bulup onları sıraya soktuktan sonra animasyon yaptık ve sonra bir Oviedo turumuz vardı.Orada gezdikten sonra kampa geri döndük akşam yemeği yedik ve sonra uyuma vakti geldi yattık.

22/MAYIS/2018 SALI

Bugün 08:30 da biraz daha erken kalktık ve Finlandiya’nın egzersizlerini yaptık,kahvaltıya gittik.Kahvaltıdan sonra İspanyol’ların okuluna gittik ve çok güzel oyunlar oynadık.Sonrada kampa döndük boş zamanda yine futbol oynadık ve öğle yemeğine geçtik.Öğle yemeğinden sonra Türkiye ile ders vardı. Dersimizde ebru çalışması yaptık.Sonra atıştırmalık ve boş zaman vardı.Boş zamanda Kevin ve Michales ile çok iyi arkadaş olduk.Sonra havuza girme vaktiydi havuza girdim.Havuz ilk başta soğuk geldi sonra alıştım.Akşam yemeğini yedik yattım.

23/MAYIS/2018 ÇARŞAMBA

3.günde kampa alışmıştık ve yine saat 08:30 da kalktık.Sabah sporunu Türkiye’den Hatice hoca yaptırdı.Sonra kahvaltıya geçtik.Kahvaltıdan sonra İspanya grubuyla derse geçtik.Derste hamurlardan kolyeler yaptık sonra animasyon,atıştırmalık ve boş zaman vardı.Sonra eski zamanlardan kalma bir mağaraya gittik.Öğle yemeğimiz paket olarak verildi.Mağarada eski zamanlarda yaşamış insanlara ait resimler vardı ve sonra sahil kenarına gittik.Sahil kenarında dinazorlara ait ayak izleri vardı.Kampa dönüp akşam yemeği yedik ve yattık.

24/MAYIS/2018 PERŞEMBE

Bugün biraz daha erken kalktık çünkü hayvanat bahçesine gezimiz vardı.Kahvaltı yapıp uzun bir yolculuktan sonra hayvanat bahçesine geldik. Hayvanat bahçesinin çok büyük olması beni büyüledi. Sonra dok balığı ve şahinlerin gösterileri vardı ve çok muhteşemdi.Otobüsle tekrar kampa döndük. Akşam yemeği yedikten sonra yattık.

25/MAYIS/2018 CUMA

Sabah egzersizini bugün Finlandiya yaptırdı.Egzersizden sonra kahvaltıya oturduk.Kahvaltıdan sonra boş zaman vardı.Sonra Yunanistan grubuyla derse girdik,balonları alçıya sarıp boyadık.Atıştırmalıklar dağıtıldı ve biraz boş zamandan sonra veda partisi vardı.Partide çok eğlenceli danslar ettik,hediyeler aldık,hediyeler verdik.En güzeli hediye olarak verilen tişörtleri hatıra kalması amacıyla arkasına isim ve imzalar attık.Boş zaman verildi,arkadaşlarla vedalaş tım,fotoraf çekildim ve facebook hesaplarını aldım.Sonra 2-3 saat kadar futbol oynadık çok güzeldi.Oradaki arkadaşlar bana Ronaldo ismini taktılar bu benim çok hoşuma gitti.Akşam yemeği yedikten sonra odamıza çekildik.Odamızdaki Finlandiya’lı ve İspanyol arkadaşlar gitmişti.Bu yüzden Michales yalnız kaldığı için bizim odaya geldi,benim fotoğrafımı çekip fotomontaj yaptı.Michales ile çok iyi arkadaş olmuştuk ondan ayrılmak beni biraz üzdü.Sonra yattık ve sabah bizi yorucu bir yolculuk bekliyordu.